§ 1 DEFINICJE
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości związane z działalnością Usługodawcy (m.in. dotyczące nauki języków obcych, materiałów do nauki języków obcych oraz kursów Usługodawcy).
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Serwis – każdy serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę, w którym istnieje możliwość zapisania się do Newslettera.
Usługodawca – Maria Jastrząb, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Maria Jastrząb ”Hyde Park” os. Dywizjonu 303 62G/15, 31-870 Kraków,
NIP: 684 222 78 65, REGON: 180103513 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
§ 2 NEWSLETTER
1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
5. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
6. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: info@hydeparkenglish.com.
7. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
§ 3 REKLAMACJE
1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: info@hydeparkenglish.com.
2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
3. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
a. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
b. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
c. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 4 DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
2. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona poniżej (pod regulaminem).
§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
3. W przypadku, gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: info@hydeparkenglish.com, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
6. W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Konsumentem, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
7. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
Polityka prywatności Newslettera Szkoły Języka Angielskiego HYDE PARK
(„Newsletter”)
Drodzy Użytkownicy!
Dbamy o Waszą prywatność i chcemy, abyście w czasie korzystania z naszych usług czuli się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentujemy Wam najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Waszych danych osobowych, które wykorzystujemy w związku ze świadczeniem usługi newsletter. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Maria Jastrząb, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Maria Jastrząb ”Hyde Park”, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Os. Dywizjonu 303 62G/15, 31-870 Kraków, NIP: 684 222 78 65, REGON: 180103513.
Jeśli chcesz skontaktować się z nami w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, napisz do nas na adres e-mail: info@hydeparkenglish.com
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy. W poniższej tabeli znajdziesz informacje dotyczące przetwarzania przeze mnie Twoich danych osobowych.
DZIAŁANIE | CEL PRZETWARZANIA | PODSTAWA PRZETWARZANIA | JAK DŁUGO BĘDĘ PRZETWARZAĆ TWOJE DANE | SKUTEK NIEPODANIA DANYCH |
Twój zapis na newsletter / czynności zmierzające do zapisu na newsletter | wysyłanie przeze mnie informacji związanych z mojądziałalnością (w tym na temat nauki języka obcego, materiałów do nauki języka obcego, kolejnych sprzedaży kursów) | umowa o świadczenie usługi newsletter lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) | do momentu, w którym wypiszesz się z newslettera | brak możliwości otrzymywania newslettera |
* działanie mogące powodowaćpowstanie roszczeńzwiązanych z moimi usługami | zabezpieczenie na wypadek potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń w związku z Twoimi lub moimi działaniami (w tym z nasząwspółpracą) | mój prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu Twoich danych we wskazanym w poprzedniej kolumnie celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) | do momentu, w którym upłynie okres przedawnienia roszczeń lub do momentu, w którym uwzględnię Twój sprzeciw wobec przetwarzania ** | brak możliwości ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń |
** w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku i które nastąpi najwcześniej
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przetwarzając dane osobowe, stosowane są środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
UPRAWNIENIA USŁUGOBIORCY
Usługobiorcy przysługuje prawo:
- Dostępu do własnych danych osobowych (art. 15 RODO),
- Ich sprostowania (art. 16 RODO),
- Usunięcia (art. 17 RODO),
- Ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
- Żądania przeniesienia danych do innego administratora (art. 20 RODO).
A także prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych:
- z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących niego danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. na realizowanych przez usługodawcę prawnie uzasadnionych interesach (art. 21 ust. 1 RODO);
- jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim (art. 21 ust. 2 RODO).
Skontaktuj się pod adresem info@hydeparkenglish.com, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
DZIAŁANIE | ODBIORCY DANYCH | PRZEKAZANIE DANYCH POZA UNIĘ EUROPEJSKĄ |
Twój zapis na newsletter/czynności zmierzające do zapisania na newsletter | osoby współpracujące ze mną na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające mojąbieżącą działalność | nie ma miejsca |
hostingodawca | nie ma miejsca | |
podmiot zapewniający mi wsparcie techniczne (IT) | nie ma miejsca | |
podmiot zapewniający przechowywanie kopii zapasowych | nie ma miejsca | |
podmiot zapewniający oprogramowanie do komunikacji wewnątrz firmy | nie ma miejsca | |
podmiot zapewniający wysyłkę newslettera | nie ma miejsca |
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, które wspierają nas w prowadzeniu działalności. Powierzamy im do przetwarzania Twoje dane – podmioty te przetwarzają dane wyłącznie na nasze udokumentowane polecenie.
Poniżej znajdziesz listę odbiorców Twoich danych: